Kurtka uszyta na podstawie wykroju #117 (Burda 11/2013). W wersji próbnej okazało się ,że jest trochę za krótka dlatego wydłużyłam dolną część (baskinkę) o ok.7cm, oraz zdecydowała się uszyć ją o rozmiar większy niż zazwyczaj , żeby mieć zapas na ew. podpinkę.  
Pomimo oznaczenia  '*** - wymaga zaawansowanych umiejętności krawieckich' nie miałam większych problemów z szyciem. Tak więc nie ma się czego obawiać, zachęcam do szycia :)





Część dolna (baskinka) została wydłużona o ok.7cm





Część kołnierza skroiłam dwukrotnie, ze względu na niezbyt grubą tkaninę...

...i zszyłam tuż przy brzegu

W oryginalnej wersji rękawy były ze skóry , ja skroiłam je z tej samej tkaniny co reszta kurtki.




Wszyłam podszewkę do  bocznej części przodu i tyłu , środkowej części tyłu oraz rękawów, natomiast dolna część (baskinka) jest zszyta z podwójnej tkaniny tak jak kołnierz.





Efekt końcowy: